Sommar lasning



Dom har bockerna kopte jag i Sverige. Jag hade helt missat att Camilla Lackberg kommit ut med en ny bok; Sjojungfrun, sa jag blev glatt overaskad nar jag hitta den i affaren. Den ska jag spara till min Spanien semester senare i Juni. Just nu laser jag Mias Systrar, den senaste boken av Mia Eriksson. Den ar sa hemsk men jatte bra. Bitterfittan kopte jag ocksa, den har jag ocksa hort ska vara bra. Den sparar jag nog ocksa till semestern.

Frida far inte lana dom! Hon ar bokmisshandlare sa nu har boklanar forbud av mig efter att hon har fortstort flera av mina bocker hon har lanat. Hon har skrynklat dom och spillt vatten pa dom och gud vet vad:)

Update: Okej Frida du kan val fa lana den. Men da maste du ha den inplastad nar du inte laser den..haha.

E x

Kommentarer
Postat av: Frida

Fyyyy Faaaaaaan. Schyrre. Kan jag inte fa lasa den innan du aker? Jag lovar att bara lasa den hemma, inte ha den i vaskan. Pleeease!!

2008-06-10 @ 13:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0