Spara/Slosa?

Ibland blir man glad for mindre. Jag har diverse medlemskort och clubcards pa olika affarer, typ Boots, Body Shop och Sainsbury's. Vissa ganska flitigt anvanda. Sa igar nar jag skulle handla sa fick jag allt gratis pa Boots (duschgel, schampoo och ansiktskram) och £7.50 rabatt pa Sainsbury's for jag anvande mina poang. Totalt kostade kalaset mig bara £4.75. Jag var helnojd och kande mig som en vinnare...haha. Kanske mer en tont som Elinor formodligen kommer att kalla mig efter detta inlagg...

          
Jag kopte Original Source showergel, fast nan ny sort i ny forpackning, luktade smarro faktiskt.

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Elinor

Haha... loser:)

2008-06-18 @ 11:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0