Stora problem

Snart ar det slut for dagen. Det gick ju fort. I alla fall for mig for jag har ju inte varit har sa manga timmar idag. Jag har nastan hunnit catcha upp med alla bloggar som jag inte har last pa en vecka.

Ikvall ska jag hem och packa upp min vaska och tvatta. Kul! Men jag vill inte bo i en kappsack sa detta maste goras. Vad ska jag annars ha pa mig i morgon? Jag tog precis ner alla sommar klader fran vinden som jag skrev om tidigare. Nu ligger alla dom kladerna i min garderob och som jag namnde tidigare har jag varldens minsta garderob sa jag vet inte riktigt hur jag ska fa plats med alla kladerna som ligger i resvaskan..

E x


Kommentarer
Postat av: Frida

Dagens I-lands problem! ;-)

Mitt var att jag inte hade tid att boka tre flyg och en klipptid innan klockan fem...

2008-06-09 @ 18:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0