Tillbaks.

Nu ar jag tillbaks i ruggiga London. Dimma, regn och kvavt som fasen...It's good to be back! NOT!

Min gardag borjade inte sa bra... Jag skulle ta mig fran brorsans lagenhet till Farsta Centrum vilket ar en promenad pa ca 10-15 minuter. Latt match tankte jag trots att jag hade en resvaska att dra pa, men den har ju hjul. Numera HADE hjul...hjulhelvetet lossnade precis utanfor porten...jag slapade abaket i 25-gradig hetta och svetten lackade for det var tungt kan jag lova. Halvvags var jag redo att slanga skiten i en container.... jag kom fram till slut men folk glodde som fan for det lat ju som en mindre motorcykel dar jag drog min vaska pa asfalt och rullgrus...Fram kom jag och dagen blev bra anda!

Jag brande stalars sa det stod harliga till igar och handlade en massa fint. Nu maste det bara bli fint vader sa jag kan anvanda alla mina nya sommarklader!! Hall tummarna, men det verkar anda se ljusare ut.

For dom som inte vet det redan sa ar jag ganska flygradd. Igar hade jag sista flyget fran Skavsta, allt verkade bra, vi var i tid och sa, tills vi kom pa planet da piloten sa att "due to severe storms over Amsterdam and London we have a 30 minute flight restriction before we can start the engines". Jaha, men da har ju jag redan dott av radsla typ. Jag var sa forbannad och ville hoppa av. Vad tror ni hander sen? Inte ett javla gupp pa hela vagen medans jag sitter och vantar in stormen, och med den doden, som aldrig kom...Jag skallde pa en flygvardinnekille och sa att det var onodigt sagt av kaptenen..han skrattade och satte sig ner bredvid mig och holl mig sallskap, han var MYCKET trevlig om man sager sa....flygningen gick sa bra sa bra! ;-)

Jag har fatt ett valdigt oroande brev angaende en rakning som tydligen inte blivit betald fran var forra lagenhet. Det ar en massa pengar och vi har ju inte bott dar pa nastan ett ar sa de vill skicka kronofogden pa oss. Jag har ringt och hotat och jag hoppas att det loser sig. Tyvarr verkar det som om vi maste betala anda... (Elinor, som sagt, RING MIG!!!!!!)

Glada nyheter ar dock att vi vann var grupp i fotbollen och har var forsta kvartsfinal match imorgon! Hall tummarna.

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Elinor

Hur kan det vara mojligt? Fattar ingenting. Ring mig hem. Kolla din mail.

2008-06-03 @ 14:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0