Tonight

Vi borjade som sagt kvallen hemma hos Frida. Vi drack lite vin, at jordgubbar och lyssnade pa gamla goda party latar.


Jag kande mig som hemma och gjorde mig bekvam i soffan.


Frida satte sig till ratta hon ocksa.


Frida bytte klanningar ett par ganger innan hon kunde bestamma sig.


Frida bestamde sig tillsut for den har klanningen.


Frida var pa bra humor.


Vi bad en tarzan ta ett kort pa oss bada tillsammans. Har med vara mega drinkar som var jatte tunga att halla i.

Vi var riktigt laddade ikvall och hade garna festat vidare men vi var tvugna att avbrtya sa vi inte ar alltfor slitna i morgon nar vi ska till Thorpe Park.

Nu maste jag sova. Klockan ar jatte mycket och jag ska upp tidigt i morgon.

E x

Kommentarer
Postat av: zandra

PUDDINGAR! ;)

2008-06-15 @ 15:09:49
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0