Tonight

Efter jobbet gick vi som sagt ut. Men vi gick aldrig till Henry J Beans som vi hade planerat utan vi gick till S-bar och sen vidare till West Bridge som ligger precis vid jobbet. Dit gar alla pa fredagar efter jobbet. Det blev dock lite mer an ett glas vin.


Jag och Astid (en dansk tjej fran jobbet)


Frida:)

Neal har fortfarande inte kommit hem han ar i Camden som ligger i norra London (vi bor i sodra) med nagra kompisar. Sa det kommer nog droja ett tag innan han kommer hem. Vi har fortfarande inte packat! Vi ar sa daliga pa att planera..

Idag fick jag reda pa att en kille ska komma hem till oss i morgon bittI och lasa av elmattaren och har hemma ser det ut som ett bombnedslag! Jag maste forsoka plocka i ordning lite innan jag lagger mig sa vi inte behover skammas i morgon.

Godnatt.

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0