Thorpe Park

Nu ar vi hemma fran Thorpe Park. Vi hade jatte kul! Vi har skrattat och skrikit hela dagen sa nu ar vi helt slut. Alla slumra till i bilen hem (forutom Neal som korde da).
Har kommer lite bilder fran dagen.


I bilen pa vagen dit. Frida berattar en historia.


Pa vagen. Vadret var toppen. Lite molnigt pa eftermiddagen bara.

Frida och Patrik pavag till Colossus.


Den hade en massa svangar och loopar. Den var jatte rolig.


Neal och Frida i kon till Stealth som var ganska hogljudd i starten.


Sa har sagen den ut. Det var nog den laskigaste av dom alla. Den varsta biten var inte det man ser pa bilden utan det var i starten da man flyger ivag jatte fort och sen rakt upp i luften. Bade jag och Patrik trodde vi skulle do. Vi var livradda. Patrik skrek som en galning hela vagen. Han lat lite som tarzan i djungeln. Haha.
Efterat kunde man se bild pa sig sjalv hur man sag ut vid starten och Patrik och jag sag helt forskrackta ut. Vi bada gapade sa stort som vi aldrig sett oss sjalva gapa samtidigt som vi blundade jatte hart. Vi skratta sa at dom korten for vi sag inte kloka ut nan av oss. Frida och Neal daremot beholl lugnet lite battre.


Frida och Neal akte den har: Slammer.


Jag och Patrik stannade pa marken och kollade pa i stallet.


Dagen avslutades med varsin "slush puppy" med fanta smak. Den var sa god och refreshing! Den smakade som isglass.


Patte tog en hel bla.

Nu ska jag slappa lite sen sova.

E x

Kommentarer
Postat av: Anonym

huhurrmm... nu vet jag inte riktigt vad du menar med att jag skrek som en galning? ... hehe :-P

2008-06-15 @ 21:36:13
Postat av: Anonym

det var patrik btw... men det ar val ratt sjalklart!!... eller sa var det tarzan...

2008-06-15 @ 21:37:31
Postat av: Anonym

Men vafan Elli, ni tog ju inte med mig juh! xD

2008-06-16 @ 09:41:35
Postat av: Elinor

Vem ar den sista kommentaren fran? Zandra?

2008-06-16 @ 10:15:22
Postat av: zandra

haha nej det är inte jag som skrev inlägget ;) men ändå, varför tog ni inte med mig ?=) haha ... puss

2008-06-16 @ 21:08:26
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0