Zandra har tagit studenten!

Idag har vi stått ute i flera timmar i den stekheta solen och kollat på Zandra när hon tog studenten. Vi var så svettiga hela dagen. Puh! Det har varit ca 30 C idag tror jag. Varmt!


Här står jag med en utav Zandras plakat (hon fick fyra stycken).


Tårögd och glad! Här har hon precis sprungit ut.  
Hon har sytt sin klänning själv (hon gick ju kläder och mode) som var jätte fin.


Zandra och Martin (Zandras pojkvän). Dom gick på samma skola så vi såg honom också.


Zandra i sitt åk (i det vänstra hörnet nånstans).


Jag och lilla kusinen står här och kollar på alla vagnar som åker förbi.

Det blev en lyckad dag! Tur att det inte regnade.

E x

Kommentarer
Postat av: Neal

I like your new clothes..you look pretty..and hot!



Min sexy lille alskling xxx

2008-06-05 @ 23:57:29
Postat av: lill kuss

dem här bilderna var helt okej :) yess håller med neal elli du är soo sexy honey !

2008-06-07 @ 19:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0