Bank Holiday Monday

Pa mandag har vi rod dag har i England igen. Jag och Neal har nu funderat lite pa vad vi ska gora pa varan lediga dag. Manga i London passar pa att aka bort over en lang helg nanstans men vi tankte kanske aka bort over en dag i stallet. Det ar skont att komma bort fran London da och da. Sa vi har nu bokat tag biljetter for att aka till Oxford. Det tar bara lite over en timma att aka dit med tag fran London och biljetterna ar dessutom billiga! Jag vet inte alls vad vi ska gora i Oxford men jag antar att vi ska turista runt lite, kanske lite shopping och ga till nan trevlig uteservering (om vadret tillater) och bara ta det lungt. Jag sager jamt att jag vill se mer utav England men det ar inte ofta det blir att vi aker ut till stallen utanfor London.



Snart far Neal bil och da kanske det blir fler utflykter.
E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0