Cykla i London


Jag sag denna cykel pa Englas sida. En san cykel skulle jag vilja ha om jag skulle kopa en cykel. Fin och praktisk. Finns att kopa pa Sportex hemsida sag jag. Det ar dessutom rea pa den. Jag skulle valdigt garna cykla till jobbet men jag vagar inte cykla i London. Sa mycket trafik och folk kor som galningar och det ar inte direkt sa manga cykel banor har.

I borjan nar jag precis larde kanna Frida sa kopte hon en begagnad cykel har i London for att hon skulle borja cykla till jobbet tror jag det var. Hon kopte den och stallde den pa "cykel parkeringen" har pa jobbet och sen vagade hon aldrig cykla, sa den stod dar i 2 ar  tills security har pa jobbet rensade bort alla cyklar som statt ororda en langre tid och slangde den (eller vad dom nu gjorde av cyklarna). Haha.. bra investering.

Nar jag har flyttat ifran London sa ska jag i alla fall ha en san har cykel.

E x


Kommentarer
Postat av: Neal

ding ding

2008-05-19 @ 15:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0