Finally Fredag.

Jahaja, dagen som vi alla standigt vantar pa ar har, Fredag! Hurra. For oss ar det langhelg, inget jobb pa tre hela harliga dagar! Underbart!

I Onsdags var jag  hemma sjuk och igar fick jag ga hem tidigare for jag var sa snuvig. Idag mar jag battre men ar oerhort trott, kunde bara inte sova igar, fy vad jobbigt. Vid halv tva varmde jag mjolk med honung, da somnade jag strax skont, men det var segt att ga upp imorse kan jag lova.

Jag ska pa date imorgon! Det ska bli sa spannande. Jag traffade namligen en kille pa fotbollen i forra helgen och nagra dagar senare sag han till att jag fick hans nummer. Igar ringde jag, jag var sa nervos sa jag hade kunnat svimma, men det gick hur bra som helst. Vi pratade om allt mojligt i ungefar en halvtimma, valdigt trevligt. Vi bestamde date imorgon efter att han spelat match...jag sager inte vem det ar, men ni kan kolla in honom pa TV pa lordag nar han spelar Premier League match. Han ar sa snygg att jag blir svag i benen...haha.

Ha en toppendag!

Frida x

Elinor: Lycka till idag!! Det kommer att ga skitbra! Kram.

Kommentarer
Postat av: Elli

Ah jag hoppas det..gah!:)

2008-05-02 @ 10:49:44
Postat av: Katrin karoliina

guud vad kul!! Du får hålla oss (läsare) uppdaterade :)

2008-05-02 @ 16:58:43
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se
Postat av: Laine

Frida är det slut?

2008-05-02 @ 17:46:48
Postat av: Frida

Laine: Aldrig alskling, men langdistans...?

2008-05-02 @ 18:59:45
Postat av: Laine

Tydligen så duger det ju inte för dig!

2008-05-04 @ 10:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0