Finally Friday!

Konstigt ar det att de veckor da man har fyra dagars vecka kan kannas langre an en vanlig arbetsvecka...skumt, men sa kanns det nu. Men nu ar det iallafall Fredag och vi kan gladjas at detta!

Igar blev det jogging hem, benen kandes oerhort stumma men det gick ganska bra anda. Det var skont nar det var gjort. Idag ar det vila som galler.

Ikvall ska jag med ett gang kompisar pa Greyhound Racing i Wimbledon. Det ska bli jattekul, tyvarr har jag fatt ganska mycket skit fran olika hall for detta. Manniskor som anser att det ar djurplageri. Tyvarr ar det val sa att hundarna, efter sin karriar, inte blir val behandlade, men jag tanker inte bry mig sa lange dessa manniskor inte kan bevisa att de stoder dessa pensionerade hundars forening och skanker pengar regelbundet, for det tror jag knappast att de gor... Det ar latt att snacka...



Sjalv tycker jag att jag gor mitt till sa jag inte ska ha daligt samvete, jag kor inte bil, aker garna kommunalt, koper free range egg och sopsorterar!

Bitterheten tog visst vid dar, jag maste nog ha kaffe!

Kram Frida x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0