Game on!

Ikvall har vi en ganska viktig match i jobbets interna Champions League. Det ska bli ganska spannande och det verkar som om hela vart lag ar ganska laddat! Tyvarr anar jag att det kan bli en ganska testosteron fylld match da vissa spelare ar ganska aggressiva av sig..jag har benskyddena med mig...

Mamma och Pappa har antligen skaffat dator och haller nu pa att fa internet inkopplat, ingen ar nog gladare an jag att de har hittat in i 2000-talet...Valkomna!

Nu blir det kaffe, annars somnar jag.

Fx

Kommentarer
Postat av: Elli

Dom haller visst pa att flyttar blogg.se igen.. sa det gar inte att logga in pa bloggen just nu. Dom skickar ett mail till din mail nar det ar klart for flytt.

2008-05-13 @ 12:53:49
URL: http://receptionen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0