God morning!

Nu sitter jag har med kaffe och ska strax ivag till gymmet. Sen maste jag ga till affaren och handla mat och sen hem och plugga. Det kanns inge kul alls att behova sitta inne nar det ar stralande solsken utanfor. Men det har blir sista helgen som jag maste sitta inne och plugga pa. Skont!

Igar kvall nar jag kom hem var lagenheten skinande ren! Neal hade dammat, dammsugit och plockat undan all tvatt. Det ar alltid trevligt att komma hem till ett rent och snyggt hem. Han hade aven kopt en massa filmer sa vi stanna hemma och drack vin och kolla pa Die Harder (den andra efter Die Hard). Efterat fick jag aven se ett avsnitt av Ghost Whisperer.

Tjejerna gick ju pa Greyhound Racing i Wimbledon igar sa det kommer nog bilder pa det senare hur det var.

E x

Kommentarer
Postat av: mali n

ha en bra dag ! :)

2008-05-10 @ 11:30:48
URL: http://malinmackdahli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0