Iced Latte

Nu borjar jag fa panik infor tentan pa torsdag, jag har insett hur mycket det ar att lasa. Idag har jag i alla fall last en hel del. Men jag har haft huvudvark och kant mig svimfardig ibland. Jag brukar inte ha huvudvark sa ofta sa jag vet inte riktigt vad det kommer sig att jag har det nu. Jag vill helst inte ta varktabletter om jag inte maste och an sa lange funkar det utan. Hoppas bara det forsvinner tills i morgon.

Nu ska jag drick lite hemmagjord Iced Latte. Drack det pa Starbucks harom dagen sa jag tankte att jag kan ju gora det har hemma ocksa. Lite godare an vanligt kaffe nu nar det ar sa varmt ute. Jag brukar inte dricka kaffe sa har sent i vanliga fall men ikvall maste jag halla mig vaken och plugga. Den innehaller egentligen inte sa mycket kaffe utan mest mjolk och is. Men gott ar det.


E x

Kommentarer
Postat av: Frida

Beratta hur du gjorde din islatte Elli karamelli?

2008-05-13 @ 10:08:25
Postat av: Elli

Enkelt! Vi gjorde espresso i kaffe maskinen som sen fick sta i kylskapet ett tag tills det blev kallt, sen blanda vi det med mjolk och is i en mixer.. tada ice latte! Anvand ganska mycket mjolk. Sa att det inte blir sa stark kaffe smak utan bara en hint av kaffe:) Typ som varan drink vi gjorde forr fast utan baileys.

2008-05-13 @ 12:04:04
URL: http://receptionen.blogg.se
Postat av: Frida

Smarro, det ska jag prova!

2008-05-13 @ 12:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0