I'm back.

Hej pa er!

Nu ar jag tillbaks fran semestern. Det ar ganska skont att vara hemma aven om vi hade en helt fantastisk vecka. Pa Torsdag aker jag till Sverige i 5 dagar sa det kanske ar darfor det kanns ok...

De narmsta dagarna ska vadret bli sahar i Stockholm: Tuesday's predominant weather is forecast to be sunny. Man kan ju inte klaga! Battra pa brannan lite.

Jag har massor med bilder som jag kommer att lagga upp, men inte forran i eftermiddag da jag sitter vid en annan dator.

Vejer som staden hette som vi var i, var jatteharlig. Den var belagen uppe pa ett berg sa man fick aka kringelikrok vag upp och ner...ganska laskigt att kora bil, men man vande sig snabbt. Vart man an gick sa var det antingen superbranta backar uppfor eller nerfor, sa vi hade konstant traningsvark i rumpan och benen!

Vi at god mat och drack Vino Tinto de Verano, rott vin och lemonad, SUPERGOTT!! Min nya drink!

Nar det inte var soligt sa vi kunde ligga pa stranden gjorde vi utflykter med bilen till stader eller andra strander och sevardheter. Det fanns sa mycket att se och allt var sa vackert! 

Igar regnade det hela dagen, sa jag gick bara ut for att kopa mat, sen stannade jag inne. Beth och jag stadade och tvattade, sen kom Florian sa jag umgicks med honom.

Ikvall tror jag att vi har match...maste kanske ta reda pa det!

Kram pa er!  Frida x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0