Jogga

Igar efter jobbet gick jag och Laura och kollade pa forsta halvleken av en av fotbollsmatcherna pa var interna Champions League, sen blev det lite ruggigt i kylan sa hon tog bussen hem och jag joggade. Jag var makta stolt da jag har forkortat min normala springtid med tio minuter! Kandes bra som fasen.

Val hemma kollade jag lite pa nyheterna eftersom det var polis drama pa King's Road igar eftermiddag och polisen hade visst skjutit ihjal nan man. Sen blev det en dusch och sangen. Jag var lite irriterad imorse nar jag vaknade INNAN klockan ringde. Men det var anda ganska skont.

Idag stralar solen och snart ar det helg!

Pa Fredag ska jag med tjejerna pa Greyhound racing i Wimbledon och pa Lordag ska jag aka till Kingston med Laura for lite shopping. Sondag blir det fotboll.

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0