Kommer hem snart



Jag aker snart hem till Sverige igen. Det var inte langesen jag och brorsan var hemma men nu kommer jag snart igen om bara tva veckor! Det blir en mjukstart pa mitt heltids jobbande. Sen nar jag kommer tillbaka ska jag aka till Spanien 3 veckor senare. Sen far jag val planera in nat i Augusti sa jag har nat att se fram emot efter Spanien ocksa.. hehe. Det gar ju lattare att jobba da.

Just nu har jag ganska trakigt. Det ar ratt lungt har pa jobbet och det hander inte speciellt mycket. Vad gor ni?

E x


Kommentarer
Postat av: Lillkussen

Tja tarzan :) ja, snart är du hemma här igen! det ska bli kul :) vilken dag kommer du hem? jag pratade med susanne häromdagen och jag kan skjussa dig till flygplatsen om du vill:) jaja, när du kommer hem hoppas jag du ställer upp på en utekväll innan den storadagen kommer ! STUDENTEN 08 puss&kram hampuz hälsar han står här brevid mig :)

2008-05-19 @ 19:32:28
Postat av: Elinor

Jag kommer hem lordag den 31 Maj:) Ah vad snallt. Men mamma sa att Carsten kunde gora det. Ja vi maste ga ut! Vilken dag vill du ga? Lordagen da jag kommer eller? Halsa tillbaks. KRAM

2008-05-20 @ 10:24:30
Postat av: Anonym

jaha okej! ja, lördag eller söndag ... men om du orkar så kan vi gärna ta lördagen ? vi kan ju se vad du känner för :) hade bra nu ! ses snart lääängtar ! (föresten så har jag önska mig en londonresa i studentprisent, får man kanske hälsa på något i sommar) (A) kramkram

2008-05-20 @ 20:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0