Lordag



Skont med lordag idag! Vi kollade pa World Trade Center igar precis innan vi gick och la oss sa jag dromde om det hela natten men sov anda helt okej, forutom att jag vakna mitt i natten av att nagra ynglingar gapa och skrek ute pa gatan. Men det var sa skont att fa sova ut pa morgonen. Neal kunde inte sova sa lange utan var tvungen att ga upp tidigt for att aka pa pa rugby match nanstans utanfor London.

I morse var jag ute och jogga ett par varv i parken som ligger precis utanfor min lagenhet. Jag var helt slut efterat. Jag ar inte sa van vid att jogga. Men det blir val lattare for varje gang. Hoppas jag. Det var jatte fint vader i morse men nu ar det mulet och trist.

Idag har jag bara varit hemma och plockat lite. Ska ivag ikvall och traffa Veera lite innan Eurovision borjar och sen kommer Kai nar hon har slutat jobbet.

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0