Lunch

Jag och Florian gick till Henry J Beans. Lite trist for Tarzan som ar vegetarian och det stallet ar val nastan gjort av kott. Jag slukade en tallrik Nachos och han at en Beanburger.  Sen bestamde vi oss for att ga pa en drink ikvall..sa nu ska jag traffa honom igen om tva timmar.

Kanner att min Beach 08 diet gick lite at helvete idag med nachos...men mat maste man ju ha i magen...det far bli en "liquid dinner" istallet. Skont att jag foresprakar ett halsosamt liv va...? Vad varre ar att den dar jakla chokladkakan mamma skickade (for att jag bad henne, sorry mother) ligger och lockar mig i skapet har pa jobbet...det ar fan vad allt gott ska vara forbjudet. Forlat for alla svordomar!

Nu ska jag gora mest ingenting en stund.

Kram Fx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0