Maggot.

Idag regnar det och ar kallt, pa med byxor, troja, jacka och scarf igen... men men, imorgon bar det av till sydligare breddgrader sa jag star ut.

Imorse var jag som vanligt sen till jobbet, inget jag ar stolt over, men det bara ar sa att jag inte kan komma i tid...hur som, nar jag skulle byta skor, fran trainers som jag gar i till jobbet till vanliga, sa hittade jag en maggot i vaskan. Det var riktigt ackligt nar den kralade omkring och sag alldeles vilsen ut i min fina vita Friis & Co vaska...

Igar var jag med tjejerna pa The Westbridge pa middag, valdigt overpriced men trevligt. Jag at rakor, pita och hummus. Mums. Sen promenerade jag hem. Dar hade Beth bjudit hem sin bror och tva kompisar pa middag sa de forsokte tvinga mig att dricka Mojitos, jag avbojde vanligt men bestamt. Tvattade lite, stadade mitt rum och lade mig och somnade som en stock.

Idag ska jag pa lunch med Florian. Nu ses vi ju inte pa lange sa vi ska saga hej da over en langlunch. Jag har sagt till chefen att jag ska till banken. Funkar alltid! Han hade mailat mig kvart over fem imorse: "I'm leaving work now, see you at 13.15". Stackarn, han jobbar jamt.
Tillaggas skall att denne Florian inte ar singel utan bor med sin flickvan sa detta ar aningen komplicerat...

Nu ska jag dricka min tredje kopp kaffe pa en timma.

Kram F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0