Mamma

Pratade precis med mamma pa telefonen vi planerade in en massa for nar jag kommer hem. Som vanligt ar det mycket som ska hinnas med nar jag aker hem till Sverige, men det ar kul. Jag vill ju saklart hinna traffa manga och gora sa mycket som mojligt. Sen kanske jag inte kommer hem foran jul nasta gang. Hjalp vad lange.

Vi har i alla fall planerat in lite cykel turer. Ja det ar ett jakla tjat om att cykla pa mig men jag gor ju det sa sallan sa jag tycker att det ar kul. I alla fall nar det ar fint vader. Sen blir det en hel del festiligheter eftersom kussen tar studenten och vi ska fira och festa lite innan den stora dagen ocksa. Langtar!

Nu ska jag och Lisa pa ralle.

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0