Marathon

Nu sitter jag pa jobbet och  fick precis ett mail fran en av tjejerna i receptionen (hon sitter i en annan byggnad) som skrev att jag hade fatt 3 paket pa posten! Ah vad kul! Jag tror det ar ett paket fran Dermalogica, ett med Ghost Whisperer sasong 2 och ett med American dad 3. Passar perfekt nu nar jag ar klar med mina tentor och vadret ar kasst! Sa om det ar daligt vader i helgen ska jag storstada lagenheten och sen ha American dad marathon med brorsan. Fast om det blir fint vader sa ska jag sola i parken.

Jag dromde om min tenta i natt, jag kom pa en massa grejer som jag borde ha skrivit pa provet i drommen. Haha.. Irri. Att jag inte kom pa det nar jag satt dar i stallet.

E x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0