Min helg.

Jag har dragit mig lite for att skriva detta inlagg for jag kanner att det kanske bara blir en enda lang uppsats med blaha blaha och jag jag jag... Oh well, skit nu i det och skriv istallet tanker jag! Vill ni inte lasa sa struntar ni i det! Jag ska fatta mig kort...

Vart ska vi borja...Fredag blev en trevlig men ganska kort kvall. Vi tog ett par drinkar och lattjade lite innan det blev hemgang redan vid halv tio.

Lordag, vaknade ganska tidigt och madde ganska daligt, febrig och jaklig, men fick rycka upp mig for jag skulle traffa Johanna pa lunch i Fulham. Tyvarr blev jag varre och kande mig mest som ett vrak vilket inte badade gott infor min stora dejt.  Johanna och jag at lunch i solen pa Planet Organic, mycket gott. Jag at fishcake med sweet potato mash. Sen fikade vi pa Nero efterat innan jag gick hem och vilade.

Sen var det dags att gora sig i ordning for kvallen, jag satte pa mig en svart klanning och klackar och traskade ivag. Han var lite sen for han satt fast i trafiken eftersom han kom direkt fran flyget fran Manchester. De spelade ju dar pa dagen (och forlorade). Hursom, han var VALDIGT snygg nar han dok upp och jag blev lite knasvag. Vi hade iallafall jattetrevligt, han blev igenkand overallt, folk skulle komma fram och halsa och sa....
Vi drog pa en barrunda och blev ganska fulla och hade jattekul. Resten tanker jag inte beratta for er...

I sondags sa blev jag avslappt hemma vid lunch, sen drog jag direkt och spelade fotboll. Jag var seg som satan kan jag lova. Florian, som jag ar lite betuttad i, och jag stannade kvar i parken efterat och at glass och diskuterade livet. Sen kom Johanna och vi promenerade hem. Jag tog en dusch och sen gick vi ut pa en drink och lite mat. En mycket trevlig dag!

Igar var vi ju lediga som Elli har berattat. Jag traffade upp Laura vid tio for frukost och tjejsnack. Sen akte vi till Elinor och gick lite i affarer och at lunch. Sen akte jag hem for att ga pa en riktigt lang promenad med Johanna runt Putney, Hammersmith och Fulham, sa himla skont i solen. Sen kopte vi lite snacks och hangde i parken ett tag.

Sen gick jag hem och provade mina gamla sommarklader, nasta Fredag bar det ju av till Spanien!

Nu ar det strax dags for lunch, jag ska mota Florian i parken halv tva, solen skiner och livet ar harligt!

Kram Frida x



Kommentarer
Postat av: Mia

Va roligt för dig gumman!!!
Hoppas det är bra! Ha så kul i Spanien om vi inte hörs innan. Kram

2008-05-06 @ 21:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0