Mineralsmink

Alla pa foretaget vantar nu med spanning pa om vi far bonus i morgon eller inte. Hoppas! Vi brukar fa det vid den har tidpunkten pa aret. Men ingen vet hur mycket. Det ar alltid olika. Om jag far det kommer det bli en del shopping for min del. Jag behover en massa nytt. Fast jag kommer nog shoppa anda.

Jag behover verkligen nytt smink! Idag har jag darfor last en hel del om mineralsmink. Jag vet att det inte ar nan direkt nyhet men jag har helt enkelt inte povat det an, men nu nar jag laste en del om det sa verkar det faktist valdigt bra. Naturligt och skonsamt for huden. Jag vill nog prova Isadoras mineral make-up. Nan som har provat?


E x

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker det ar bra:)

2008-05-29 @ 19:25:35
Postat av: Zäändra

ellikaramelli, söndag säger vi! du kan ju komma hem till mig så bjuder jag på vin, (det är jag SKYLDIG dig, från sist)ring mig på söndag förmidda så kan vi bestämma lite! 30 grader på söndag, det är ju helt underbart:) pusskram

2008-05-30 @ 09:31:47
Postat av: Elinor

Ah later bra! Ja gud vad harligt:) Langtar!

2008-05-30 @ 09:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0