Paket

Nar jag kom till jobbet i morse hade jag fatt ett paket fran Amazon som lag och vantade pa mig vid receptionen. Sant ar kul nar man kommer till jobbet! Det var forsta sasongen av Ghost Whisperer som jag hade bestallt som lag i paketet. Jag ar den anda personen jag kanner som gillar den serien. Det handlar om en tjej som kan prata med spoken. Jag tycker att det ar jatte bra!

image444

En annan bra nyhet ar att bloggkommentatorernas nya sida funkar att ga in pa fran datorn pa jobbet. Deras forra sida som lag pa blogg.se funkade inte att ga in pa harifran.  Vissa sidor funkar inte har. Dom ar blockade for att folk inte ska hanga pa facebook och youtube hela dagarna. Men aven vissa bloggar gar inte att ga in pa. Hur som helst sa ar jag (sakert Frida ocksa) glad att den nya sidan funkar!

E x

Kommentarer
Postat av: Neal

Noooooooooooooooooo!

2008-05-09 @ 11:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0