Rough.

Igar var det ju match. Valdigt jamn och rolig match att spela, ganska mycket aggresivitet, men mest verbal sorja. Det var harligt att spela mot ett tufft gang som sket i att jag var tjej och tacklade mig till hoger och vanster. Jag fick sjalv ge utlopp for lite ilska nar jag tacklade en kille bakifran, taskigt, men jag var tvungen. Han kom nyss forbi utanfor och pekade hotfullt mot mig... ;-) Efterat gick jag till puben med Florian och Paul. Vi hanger ganska mycket nufortiden vilket ar roligt for vi kommer bra overens. Jag drack dock bara vatten for jag joggade hem. Nar jag kom hem stod Beth och lagade Creole Jambalaya som precis var klart nar jag klev in genom dorren, svettig och jaklig. Perfekt att fa sitta ner till dukat bord! Jag kan forresten med gladje meddela att jag inte at chokladen igar..men jag var pa ett riktigt ruggigt humor istallet... Frida x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0