Sa var det Mandag igen!

Godmorgon!

Bara fyra dagar kvar till semestern! Hurra vad harligt! Nedrakning...

Helgen var varit valdigt valdigt rolig.

I Fredags gick vi ju pa Greyhound racing. Det var verkligen jattekul. Ja, anda tills en av hundarnas ben hoppade ur led...da madde iallafall vi tjejer illa och gick och kopte oss ett glas vin for att lugna nerverna...

Vi var ett stort gang som var dar men tyvarr vann ingen av oss mer an smasummor, men kul hade vi. Jag tog nagra kort men tyvarr lamnade jag kameran hemma...sorry!

Pa Lordagen gick jag upp hyfsat tidigt for att ta mig en joggingtur, det var segt kan jag lova men skont nar det var over! Sen akte jag och Laura till Kingston for lite shopping. Det var sa otroligt varmt sa vi lade oss i parken istallet. Sen akte vi hem till mig, bytte om for att sedan aka tillbaks till henne for att forfesta lite. Sen gick vi ut i Richmond och svangde vara lurviga. Det var en jatteskon kvall, massor med folk ute som, precis som vi, satt i graset och drack vin. Har kanske ni kan fa se kort senare for jag har pa mobilen.

Igar motte jag upp grabbarna i parken vid ett for att spela fotboll, solen gassade sa det kunde inte ha blivit battre vader for sport. Vi spelade i ett par timmar, sen tog vi en break for att kolla pa Man Utd pa puben. Sen gick vi tillbaks till parken, kopte glass och sen spelade vi fotboll i ett par timmar till. Jag var helt slut nar jag kom hem. men pa ett skont satt. Idag varker musklerna men det ar bara harligt. Ikvall ar det tankt att vi ska trana fotboll, men jag vet inte om jag pallar for jag har match imorgon. Vi far se..jag blir sakert sugen senare...

Som sagt forut, pa Fredag bar det av till Spanien!! Hurra!!

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0