Sommaren kommer inte

Saturday's predominant weather is forecast to be sunny intervals.   Sunday's predominant weather is forecast to be heavy rain.
Saturday             Sunday

Jaha jag hade visst fel. Sommaren ar inte pavag tillbaka. Inte till London i alla fall. Det skulle tydligen regna i Oxford pa mandag ocksa. Typiskt.

I morgon hade jag tankt shoppa men jag vet inte om jag orkar bege mig till stan. Det ar ju alltid sa mycke folk overallt jamt. Pa kvallen ska jag till en bar i Soho och traffa Veera och Kai och kolla pa Eurovision och heja pa Sverige och skratta at England. Kai ar fran Estland och Veera fran Finland sa vi hejar ju inte pa samma.  Men jag tror Estland akte ur? Jaja.. hon far heja med mig.

Vad ska ni gora?

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0