Starvin Marvin

Pratade precis med Frida pa telefon hon flyger ju till Spanien idag. Hon hade precis vaknat bakis och hade inte packat eller gjort nanting och ska snart dra till flygplatsen. Haha... ja som det brukar bli nar man ska pa semster. Allt i sista minuten och alltid bakis.

Jag sitter har och ar sa jakla hungrig! Starvin Marvin ar jag. Ar det vadret? Kan det vara sa.. Dom har dagarna nar det har varit varmt ute har jag inte varit hungrig alls. Igar blev der helt plotsligt jatte kasst vader och jag var svinhungrig hela dagen. Jag ska snart pa ralle men jag har bara med mig naturell yogurt, fron och russin det kommer inte jag bli matt pa.

Minipizza med två ostar
En liten mini pizza som den har fran Arla skulle inte vara helt fel just nu. Fast utan salami tack.

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0