Sunday

Nu ar klockan 12 har och vi gar fortfarande runt har hemma och segar och har inte fatt nanting gjort. Men det ar val sa sondagar ska vara? Neal var borta hela dagen igar och spelade rugby match sen akte han direkt till en fodelsedag fest (i sin tranings klader...eh) och sa att han skulle stanna pa en drink. Ja som man brukar saga. Klockan 2.30 igar natt ringde han pa dorren eftersom han inte hade nagra nycklar (sa han). Jag blir inte glad nar nagon vacker mig 2.30 pa natten! Sa jag var lagom road nar han kom hem. Idag ar han i alla fall jatte seg och det ar darfor vi inte har gjort nanting so far. Men nu ska vi bege oss till Starbucks for jag vill ha en smarrig Cappuccino. Sen blir det en liten promenad, gym och handla mat. Ikvall ska vi gora Taco paj..mm.

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0