Täppan.

Vilken härlig helg jag har haft hittills. Landade i Torsdags med strålande sol och värme i Stockholm. Spenderade eftermiddagen med min bror. Vi grillade på hans balkong och catchade upp.

Igår var jag tvungen att shoppa en ny outfit till gårdagens 30-årsfest så tidigt tidigt begav jag mig till Farsta Centrum och hoppades på det bästa. Mitt i allt ringde Elinor och berättade att vi fått bonus så då jäklar...!!

Jag hittade iallafall en klänning och nya skor. Mer shopping blir det på Måndag. Sen stressade jag hem och fixade mig på rekordtid och åkte till Tess på lite förfest! Jag tog massor med fina bilder men kan inte lägga upp dom för jag glömde kamerasladd. Smart. Jag har en bild på mig i klänningen iallafall....Ja, jag posar lite men det får ni ta! :-)



Kvällen var jättelyckad! Maten var jättegod och sällskapet toppen och jag kände mig väldigt fin! Vilken kväll!!

Imorse gick jag upp alldeles för tidigt för att bege mig till Gnesta där brorsan och Pia hämtade upp mig. Vi ska spendera helgen på deras torp, Täppan. Det är sa härligt att vara här. Vi äter och sover mest. Idag har jag solat och sovit och grillat. Livet är bra härligt ibland!!



Robert och Pia på Täppan.

Nu har vi tänt grillen, vi ska grilla jätteräkor och kyckling. Smarro!!

Här finns det bara utedass och jag är livrädd för att behöva gå på toan mitt i natten...det är så läskigt!! :-)

Imorgon ska det bli 30 grader så då blir det bättring på brännan hela dagen! Förhoppningsvis hinner jag träffa Tess också på kvällen.

Kram Frida x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0