Tisdag

Morning!

Idag ar Frida tillbaka fran sin semester. Hon ar brun och fin och ser jatte somrig ut. Avis! Just nu catchar hon upp med allt som har hant i bloggvarlden och ovriga varlden. Hon kommer nog med ett inlagg snart.

Igar var jag och Neal som sagt till Oxford. Det var inte sa kul vader. Det sporegnade nar vi akte dit men det blev lite battre langre fram pa dagen. Vi gick mest runt och kollade pa gamla byggnader (Neals favorit sysselsattning), lite shopping och en hel del kaffe och mat. Jag har lite bilder som jag tankte lagga upp sen. Dom hade Primark i Oxford till min lycka sa jag kopte lite beach klader till semestern och lite annat smatt och gott. Daremot hade dom inte H&M vilket jag tyckte var lite konstigt. Det finns ju overallt annars.

Update: Frida hann visst fore mig.

E x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0