Lat!

Igar kvall var jag sa jakla lat. Jag hade  tagit med mig gym klader till jobbet och skulle som vanligt ga till gymet direkt efter jobbet. Men nar jag hade slutat jobbet igar gick jag hem i stallet! Jag fick dessutom sluta en halvtimma tidigare. Men jag orkade helt enkelt inte ga till gymet. Sa lat! Inte bra. I stallet gick jag hem och kollade pa tv och spelade Super Mario. Jag gjorde inte heller nagon lunch lada eller tvatta klader som jag behover ha med mig till Sverige. Sen utmana jag Neal pa super mario och han var sa kass. Jatte kul tycker jag. Jag kan ju alla trix (vart man kan hitta hemliga extra liv och sant) eftersom jag har spelat det sen jag var liten. Men Neal var ingen nord som jag nar han var liten sa han kan ingenting. Han skulle ova hemma idag sa han.

Tur for mig att Neal ar ledig idag sa han kan fixa lite dar hemma. Han jobbade sista dagen pa sitt gamla jobb igar och ar nu ledig till nasta vecka da han borjar sitt nya jobb.

E x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0