SNOG

Onsdag, midweek! Härligt!

Dagen flöt på ganska bra, kul att ha Elinor på jobbet. Vi skrattade så jag nästan grät åt våra påhittade historier och röster som väl är vårt signum. Oj, så kul det var!


1) Tarzan 2) Lattjolajbanclown.

Elinor hade svinsnygga skor på sig idag som jag tillbringade mestadelen av dagen åt att vara avundsjuk på..suck...

Efter jobbet gick jag till South Kensington för att möta upp Johanna. Vi gick till nyöppnade Tinto's och sen skulle vi egentligen vidare på promenad. Istället gick vi runt hörnet till SNOG och åt underbart god frozen yoghurt. Johanna valde pistagenötter och mango på sin medan jag tog brownies och jordgubbar! Åh vad gott det är!!!! Är ni i London så måste ni prova båda ställena!


Johanna på Tinto's.

Jag är lite tjenis med managern på Tinto's eftersom han även har ett Tinto's runt hörnet där jag bodde förut så jag hade lovat att komma och kolla in nya stället. Det var pyttelitet men mysigt och kaffet jättegott som vanligt!
När vi gick fick vi varsin ros och godis. Charmör!


Här sitter vi på SNOG (som har samma ägare som Tintos) och njuter. Så gott och relativt nyttigt beroende på topping förstås...kanske inte ska ha brownies på om man vill vara hälsosam....hmmm.... :-)


I London kan allt hända och på vägen hem såg vi två mumintroll som sjöng gospel...random...


Imorgon blir det Scouting for girls! Kul!

Sov så gott.

Frida x

Kommentarer
Postat av: Ellebelle

Jag ar lite avis pa era snogs maste jag saga!



Han langst ner pa bilden, ar det han du skulle traffa i helgen eller?



Hej.

2008-11-27 @ 09:11:54
Postat av: Zandra

Elli du har likadan tröja som mig vah? Primark... ? :P

2008-11-27 @ 09:34:11
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Zandra

har köpt julklapp till patte idag ;) och jag är SKIT NÖJD :D

2008-11-27 @ 18:46:53
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0