Party in South Ken

Oj vart ska jag borja? Kvallen igar var toppen. Vi startade hemma hos Frida med Prosecco och jordgubbar, sen drog vi vidare till Sophie's bar (borjar bli rutin att borja kvallen dar) pa Fulham Road och drack varsin strawberry Caprioska.

Efter Sophie's bar bestamde vi oss for att aka vidare till South Kensington for att prova nagot nytt. Frida kom pa att hennes gamla kompis Jonas jobbar i en nattklubb dar omkring, sa hon messa honom och fraga vart det stallet lag. Vi hittade dit och det visade sig att man maste vara member, VIP eller pa gastlistan for att komma in, sa Jonas skrev upp oss pa gastlistan. Vi stallde oss i kon och fick sta dar jatte lange, ingenting hande? Det var olika koer och dom slappte in en massa annat folk men ingen fran varan ko. Sa jag och Frida stod och muttrade som gamla tanter tills tillslut Jonas fick komma ut och peka pa oss, sen kom det nan snall kille och vinkade in oss. Vi behovde inte betala nagot intrade och vi fick gratis drinkar hela kvallen! Vilken service! Jonas blandade drinkar, shots och gav oss champange. Ojoj..vilken kvall. Vi hade jatte kul och dansade en massa. Mot slutet vinglade vi nog mer an dansade...


Sen var det dags att ga hem.. det var lite vingligt det ocksa. Jag foljde Frida till hennes buss stop och insag att min buss inte gick darifran sa jag gick vidare for att hitta en buss som tog mig hem. Jag hade ingenaning om vilken buss jag skulle ta, jag gick och gick en massa sa tillslut tog jag en taxi for jag orkade inte ga runt och leta.

E ♥

Kommentarer
Postat av: Zandra

haha vilka fyllisar ni är :D Hoppas ni tar det lugnt i veckan så att ni kan ladda om tills på lördag!Jag landar 16.25 STN, det blir najs!



men du, vad vare vi skulle hitta på, du skrev något. att jag skulle påminnan dig! :)

2008-10-12 @ 18:52:11
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: putte

haha... snygga bilder på er när ni är påväg hem :-P

2008-10-12 @ 19:46:16
Postat av: Ellebelle

Hehe..jaa.

2008-10-12 @ 19:52:28
Postat av: Zandra

Oj elli du slog nog rekordet på världens längsta "kommentar" haha... ja men pedikyr låter najs! (: det tycker jag att vi göör:) Kul, schemat låter bra för min london vistelse. det dumma är bara att linn&sofie slutar 16.00 på dagarna! men guud jag kläarar mig nog finfint i staden själv! jag kommer nog spendera några timmar på primark hursomhelst! (: hihih ... ja! och du, powerwalks sönd,månd,tisd! det är najs!

2008-10-12 @ 20:57:49
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Laine

Fridas vinglande fick mig att minnas då hon spydde i sin väska, inte så bra

2008-10-13 @ 11:01:48
Postat av: Erik

Kul för dig Björn. Det vill säga att Elinor inte tar bort dina meddelanden längre!

2008-10-14 @ 20:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0