Sightseeing i London

Igar var jag och Zandra pa sightseeing i London. Vi gick och gick i nastan 3 timmar! Men det var skont.


1&2. Jag startade dagen med en Ice latte. 3. Hyde Park. 4. En tarzan i tarzan klader vid Princess Diana's memorial fountain.


5&6. Hyde Park. 7&8. Zandra vid Buckingham Palace.


9. St James's Park 10. Ekorre. 11. Vacker utsikt i St James's Park. 12. Big Ben.


13&14. The Parliament. 15. Pa vagen hem stannade Zandra och lekte lite bland loven. 16. Vi avslutade dagen med en brakmiddag pa Mexicana. Det var vi varda!

Patte skulle egentligen ocksa folja med pa sightseeing, men han sov som en gris sa det gick inte att fa tag pa honom. Han kom senare pa kvallen och kollade pa film med oss i stallet.

E x

Kommentarer
Postat av: Pruttrik

men du fjant! jag skrev faktiskt camomill-te, inte kaffe :-P

men jo, alltså sist letade jag ju efter skor med tjock sula. Tyckte att dom kändes ok när jag köpte dom, men nu har dom väl slitits ner lite.

Har du lust att gå på Saw 5 på lördag? Och Frida, om du läser det här med, bio? Jag vill jättegärna gå och se den!

2008-10-23 @ 20:30:51
URL: http://patrikpaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0