Vad hände?

Vad hände med denna veckan? Helt plötsligt är det nästan Torsdag..! Vad härligt.

Jag har precis kommit hem från personalmöte som var väldigt givande. Det var första gången sen jag började där som vi hade ett så det var well overdue som man säger, med tanke på att jag har jobbat där i 3 1/2 år....

Igår var jag iallafall på en mycket trevlig date med en som egentligen skulle ha varit i Belarus idag och lirat landskamp. Vi har träffats förut men det var ett halvår sen, men sen hörde han av sig och ville ses så varför inte? Vi träffades i Richmond och drack vin och åt götterier. Jag hade lurat honom till helt andra sidan av London stackarn, han bor i East, så vid halv elva hoppade vi på tåget hem. När jag gick av hade han en lång resa framför sig... En bra kväll iallafall.

Nu ska jag plocka undan lite innan jag ska lägga mig, är helt slut.

Sov gott.

Frida x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0