Besok

Godkvall kara vanner!

Ikvall har Frida varit pa besok som hon redan har namnt har under ser jag. Vi har atit Chili Sin Carne (med qournfars i stallet for kottfars) och Frida har kollat internet och provat mina klader (som vanligt).


Har med mina mysbyxor och mango top.

I morgon ska jag och Puttrik pa Musikal. Vi ska se Wicked! Wicked handlar om haxorna fran Wizard of Oz, om deras version av den berattelsen. Spannande va? Oh ja det ska bli sa kul. Jag har inte varit pa musikal pa jaaaatte lange nu. Vad som ar sa bra men just denna musikal ocksa ar att den ligger jatte nara oss. Gangavstand sant gillar vi!

Puss E

Kommentarer
Postat av: Zandra

mjaa, tänkte nog mer lite pooesbilder :P ne men vi skulle hitta på något! ;) ja, jag gillar nog också den där superhjälte idén:P hade så kul ikväll! puss&krma

2008-09-13 @ 15:12:31
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: en beundrare

kan man köpa frida på burk?

2008-09-13 @ 19:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0