Film och glass i stora lass

Nu har jag snart klistrat in alla bilder i min scrapbook. Det blev kanske inte jatte bra men nu har jag i alla fall alla bilder i ett album sa man kan kolla pa bilderna nar man kanner for det.



Sen har jag inte gjort sa mycket mer idag mer an att lasa Marie Claire. Det ar ju snart dags att inhandla ny host och vinter garderob sa jag behovde inspireras lite.

Snart kommer Patte over hit och ska kolla pa The Ring med mig och Neal. Jag har inte sett den pa jatte lange. Uhuh.. jag kommer sakert bli radd for jag ar en mes nar det galler laskiga filmer. Till filmen ska vi ata glass med strossel och colasas. Mmm!

E ♥

Kommentarer
Postat av: lill kuss

Joo gumman du du 'r sotaste! du vet att jag alltid har sett upp till dig och fortararande gor det. p.s jag ar lite drukniii pusss halasa naeale and pattepooo

2008-09-08 @ 22:11:35
Postat av: Erik Liljenskog, Elinors fd klasskompis

Tuff kusse du har, packad lite så där ba´! GRYMT

2008-09-08 @ 23:13:44
Postat av: Erik

har inte alls skrivit inlägget ovanför...

Misstänker Björn!!!

2008-09-09 @ 16:52:45
Postat av: Laine

I rest my case

2008-09-09 @ 17:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0