Pyssel helg..

Fredag i morgon! Den ar veckan har gatt fort tycker jag. Skont! Det borjade en ny tjej hos oss i mandags sa jag har varit ganska upptagen med att visa henne hur allt funkar den har veckan. Det har val fatt tiden att ga lite fortare an vanligt.


I morgon aker Natalie pa semester till Kanada och Frida aker till Berlin over helgen for att lira fotboll med jobbet. Sjalv vet jag inte riktigt vad jag ska gora an. Men jag kanner for en ganska lugn helg. Jag och brorsan ska kanske ga pa musikal och sen skulle jag vilja pyssla lite hemma. Kanner mig lite pyssel sugen. Klippa och klistra lite. Men forst maste jag kopa lite grejer till det. Vi far se vad det blir.

Godnatt.

E ♥

Kommentarer
Postat av: Laine

YES!!! Före Erik att skriva något!

2008-09-05 @ 16:39:19
Postat av: Anonym

vad ska du pyssla för något?

2008-09-06 @ 03:46:44
Postat av: Elli

Men Patte du maste ju skriva ditt namn nar du skriver kommentarer! Jag ska gora en scrapbook med gamla foton som ligger och skrapar.

2008-09-06 @ 15:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0