Min kalender

Just nu har jag en del att se fram emot dom senaste veckorna! Kul. Men det verkar som om en del har svart att komma ihag datumen nar jag kommer hem, nar jag ar i Stockholm och sa vidare. Sa har har ni en lista med mina datum. Sa anpassa er nu efter den sa ni har tid for moi nar jag kommer hem.

20 September - Laura och jag har gemensamt fodelsedags firande med drinkar i St Margarets. Alla ar valkomna! Kanske blir lite svart for er som ar icke London bor.
23 September - Jag fyller ar:) 24 ar!!
27-29 September - Jag och Neal ar i Stockholm. Det blir party pa lordags kvallen (den som vill och kan, joina!), lite lugnare sondag och shopping pa mandagen.
30 - 5 Oktober - Jag ar i Kumla. Traffas garna da!
6 Oktober - Back in London and back to uni!



Karlek E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0