Pizza time

Det blir nog ingen musikal i helgen som vi hade planerat for Patrik har dissat mig for att ga ut och parta med Isabelle i stallet. Men visst det ar okej… hehe. Ne han ville faktist ga ikvall i stallet for i morgon men det hade blivit alldeles for stressigt for mig eftersom som jag slutar jobbet sa sent. Vi far ta det en annan dag i stallet.

 

Neal ar sjuk (forkyld) och gnallig idag sa ikvall ska vi bara stanna hemma och ata hamt pizza fran Pizza Express (som vi precis har upptackt ligger jatte nara oss).

 

Har ar lite bilder fran jobbet idag:

Har tar Frida sitt pick och pack och drar till Berlin.

 

Nu ska vi snart ata pirra och kolla pa film.

 

Hej. E ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

mähh! hörredudu!... jag dissade väl ändå inte.. men asså måste vi vänta tills du börjar skolan? kan vi inte ta nästa lördag istället, annars kommer jag att hinna slösa bort mina pengar!

2008-09-06 @ 03:45:09
Postat av: Laine

Varför är det bara jag som läser och skriver i er blogg?

2008-09-06 @ 11:02:53
Postat av: Elinor

Laine det ar for att du ar var enda van.

2008-09-06 @ 15:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0