Poppis pa facebook

Jag gick precis in pa facebook och hade for ovanlighetens skull fatt en massa meddelanden! Jag undrade forst vad detta kom sig? Meeen sen sa kom jag ju pa att jag precis har fyllt ar och har sakert fatt en massa grattis meddelanden. Sa var det ju saklart. 3 av personerna som hade skrivit till mig hade jag tydligen inte pratat med sen min forra fodelsedag? Nar jag klickade pa "wall to wall" for att tacka for gratulationerna sa sag jag att senast jag hade skrivit till dom var nar jag skrev "tack" pa samma dag forra aret. Hehe..  Jaja kanske inte sa intressant.

Har kommer lite bilder fran gardagens kalas:


Lillebror


Vi at fajitas (inte tortilla Patte!) till middag.


Vi avslutade med glass till dessert!

I morgon ar jag ledig. Lycka!

E x

Kommentarer
Postat av: patte latte

mähh, ursäääkta dååå!.. va äre för en muppbild du lägger upp på mig va

2008-09-25 @ 00:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0