Professional Monday

Idag gick det jatte bra att springa hem fran jobbet. Mandagar brukar alltid vara den basta dagen att springa hem pa. Kanske for att jag har vilat mig under helgen och ar pa topp pa mandagen? Sen nar jag kom hem at jag en massa godis. Inte bra. Men nu ar godiset snart slut, lika bra det. Det ar ju sa svart att lata bli nar man vet att det ligger i skapet!


Me @ work today. Ser ni hur professionell jag ser ut? Kavaj och allt! Redo att gora business!


Idag satt jag brevid Lisa pa jobbet. Hon tyckte det var valdigt kul att sitta vid mig.

Idag ringde Frida precis efter att hon hade kommit hem fran jobbet och lat helt forskrackt, hon hade namligen sett en mus i sin lagenhet! Usch. Stackars lilla Frida.

E x

Kommentarer
Postat av: puttrik

mähh, skrattar hon åt mig va elakt! :-P... hehe

2008-09-17 @ 20:46:14
URL: http://patrikpaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0