Lang promenad och Burritos

Idag har vi gatt runt nastan hela centrala London. Vi har gatt ungefar 12 km idag!! Det borjade med att vi skulle ga till Regent Street for att kolla i affarer efter nat jag vill ha nar jag fyller nasta vecka. Det var en kappa jag ville ha fran Zara men dom hade den inte dar, sa vi gick vidare till Oxford Street och dom hade den inte heller sa da fortsatte vi vidare till Knightsbride och dar hittade jag en annan jacka/kappa pa Zara som jag gillade. Sa den ska jag fa nar jag fyller:)


Nanstans i borjan pa promenaden.


Vi borjade promenaden langst Themsen...


..fortsatte sen forbi Big Ben och sen upp och i genom stan.


Sen gick vi tillbaka via Hyde Park..


..och sen forbi Harrods.


Efter en laaaaang promenad var vi sa hungriga att vi gick direkt till ett mexikanskt matstalle har i Pimlico och bestallde Burritos och Enchiladas. Kolla in tallriken!! Massa mat! Ujuj vad matta vi blev efter det.

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0