La Tasca

Nu har jag varit ledig bade igar och idag, skont! Men man blir ju sa slapp nar man ar ledig, eller ar det bara jag? Jag har kant mig svin trott bade igar och idag. Jag har till och med tagit mig en eftermiddags lur idag..haha. Ar det inte sa att nar man slappnar av sa kanner man av trottheten som man inte kande av innan for man var mitt uppe i att jobba pa som vanligt? Om ni fattar vad jag menar. Jaja.. hur som helst bade gardagen och idag har jag spenderat till att ga runt pa stan och kollat i affarer, tvattat klader och plockat lite har hemma. Sen igar kvall var jag ute och at Tapas med lillebror pa La Tasca. Det var gott! Ack sa matt jag var resten utav kvallen.


Tapas


Patte tyckte maten var helt OK.

Nu ska jag packa klader. Det ska packas latt! Jag vet bara inte riktigt vad jag ska ta med mig for klader? Det ar ju kallare hemma an vad det ar har. Har ar det fortfarande sa varmt att man inte ens behover jacka. Idag gick jag runt i cardigan och jeans och tyckte att det blev ganska varmt. Men en tunn jacka och stovlar borde val funka dar hemma?

E x

Kommentarer
Postat av: patte

Ha det så kul hemma i sverige!! :-) kram lillebror

2008-09-26 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0