Dagen i bilder

I morse hade jag stallt klockan for att ga upp och mota Frida i Knightsbridge pa en frukost dejt och lite shopping. Jag gick hela vagen dit och det tog ungefar 30 minuter. Jag tror att det ar ca 3 km dit. Det var jatte skont att starta dagen med en promenad ute i det soliga vadret! Jag tror att det var ungefar 20C grader idag.


Sloane Street. Pa vag till Knightsbridge for att mota Frida. Har ar klockan bara 10.00 sa an sa lange ar det lungt pa gatorn. Darfor ar det skont att starta tidigt.


Dior, Sloane Street. Se men inte rora!


Harrods, Knightsbridge. Moter upp med Frida. Jag ar lite sen..


Caffe Nero. Vi borjade dagen med att ata frukost.


Cappuccino och almont crossant. Har man gatt en lang promenad sa far man ata sant har onyttigt till frukost!


H&M, Knightbridge. Frida provade jeans. Fast hon kopte dom inte.


Prada, Sloane Street. Efter ett antal timmar i H&M, Zara och Bodyshop gick vi vidare mot King's Road.


Sloane Square. Frida pratar i telefonen med Laura.


Zara, King's Road. Jag hittade en jatte fin kappa pa Zara, men det fanns inte i min storlek tyvarr.


Belgrave Road. Sen gick jag hela vagen hem ocksa. Har ar jag nastan hemma.

Nu ska jag gora lunch. Jag ar jatte hungrig!

E ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0