Birthday drinks!

Gardagen i bilder gott folk:


"Sim sala bim.."



Pavag! Jag tycker att den har bilden pa Neal nar han sitter pa banken ar valdigt fin. Sa stilig sa!


Pa plats i St Margarets! Youngy ser mattligt road ut av att sitta mellan Frida och Patte...hoho.



1. Frida, Laura och Patte. 2. Martin och Tracy. 3. Lisa och Liam. 4. Me.


Frida gor entre!



1. Birthday girl! 2. Lisa: "Do you want a piece of me...huh?".
3. Frida: "maaata mig" 4. I bussen hem.

Tack for igar! Jag hade jatte kul! Jag ar inte bakis idag..weeej! Kanske for att vi avslutade kvallen med en macka fran Subways. Swein god var den! Dom har sa jakla gott brod dar. Jag rekommenderar: Italien Herb and Cheese. Jag har dromt om den mackan hela morgonen. Jag tjatade aven om hur rolig Subways reklam med red onions ar hela vagen hem igar kvall, men ingen visste vad jag prata om sa nu ska jag forsoka hitta den pa youtube.

Nu: Ut i solen!

E x

Kommentarer
Postat av: En liten goppe från ett land

Tycker du kämpar på bra med bloggen, Sthlm fredag var det eller? Frida 4ever!

2008-09-21 @ 13:52:37
Postat av: Ellebelle

Nee.. Lordag till Mandag!! Laste du inte "Min Kalender" eller? Den var lite riktad mot dig.



Utgang pa lordag. Okej?

2008-09-21 @ 16:29:12
Postat av: Ellebelle

Nee.. Lordag till Mandag!! Laste du inte "Min Kalender" eller? Den var lite riktad mot dig.



Utgang pa lordag. Okej?

2008-09-21 @ 16:29:26
Postat av: En liten goppe från ett land 2

Hm, jo det gjorde jag.. men minnet är bra men kort!

2008-09-21 @ 20:17:52
Postat av: puttrik

snygga kort :-P

2008-09-22 @ 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0