Snart sa..

Ahh.. Jag vill shoppa!! Det kliar i fingrarna. Men snart sa. Jag ska kopa nagot liiitet i helgen. Nat fint att ha pa mig pa lordag. Sen ska jag ju till Sverige snart sa darfor vill jag forst kolla utbudet dar innan jag gor en massa forhastade inkop har. Oj vilka stora problem jag har!

 

Okej, jag har kanske inga mega problem just nu men jag har en hel del sma tjafs som maste fixas. Sant dar som maste goras men som man inte orkar gora. Som att jag maste GA till banken nar jag ar hemma for att gora mina arenden eftersom jag raka blocka mig sjalv fran telefonbanken haromdagen sa jag numera inte kan anvanda det. Suck. Tanten pa banken sa att det minsann inte gar att fa en ny kad via telefon utan jag maste ga dit. Jaha men det ar ju inte sa latt nar man inte bor i samma land som banken. Tur for mig att jag ska hem snart.

 

Jag har forovrigt fatt en ny troja. Jag fick den av Neal som fick den av Youngy som fick den nar han kopte en dvd.


Fin va? Det har kommer bli min nya haftiga slacker troja nar jag ar hemma. Woo...Family Guy!


E ♥

Kommentarer
Postat av: Zandra

haha... ja du vilka problem du verkar ha! själv så är jag deprimerad och inget verkar gå som jag vill. jag har hoppat av matten! SUCK jag är helt misslyckad. vem är det som verkar ha problem här ? :P haha... inge kul alls.

men snart kommer du hem & det tycker jag ska bli jätte KUL:) puss&kram

2008-09-18 @ 15:37:09
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0